۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

آقای علیرضا رضایی، فحش دادن به خاتمی که در این زمانه هنر نیست:مرد کسی است که پشتش بایستد!

آقای علیرضا رضایی، فحش دادن به خاتمی در زمانی که زیر حمله رسانه‌های تصویری و کاغذی ناجوانمرد داخل کشور است و نامش علنا در تلویزیون به بدنامی برده می‌شود که هنر نیست. دفاع کردن ازوست که دل شیر می‌خواهد. خاتمی را این‌روزها دوست و دشمن می‌نوازند و هیچ‌کس پشت مرد واضع تئوری اصلاحات و گفت‌وگوی تمدن‌ها نمی‌ایستد. حالا شما هم عین جملات تهوع‌آورکیهان را استفاده می‌کنید که:" بری ایتالیا با یه جیگر طلا درباره اصلاحات ماچمالی و ضمناً مصاحبه کنی ؟" انگار نه انگار که کیهان این جملات را برای سرهم کردن دروغ‌هایش بافته بود و من و شما از خواندن‌شان در کیهان احساس نفرت کرده بودیم. درست وضعیتی شده که در دوران ریاست جمهوری خیلی‌ها پشتش را خالی کردند و به‌نفع کیهانیان عرصه را واگذاشتند. خاتمی مگر چه گفته که شما به‌خودتان گرفته‌اید؟ اصلا طرف خاتمی مگر شما بوده‌اید! قصد خاتمی آچمز کردن و توپ را به‌زمین حریف انداختن بوده و مطمئن باشید دراین راه با میرحسین و شیخ بزرگ هماهنگ بوده است. خاتمی از "کف توقعات" سخن گفته. اما همین کف هم دشمنان مردم را به شدت به لرزه انداخته که فقط یکی از آن‌ها "آزادی بدون قیدوشرط زندانیان" بوده است. از شما می‌پرسم: آیا بزرگ‌ترین هدف ما طی این روزها همین نیست که عزیزان‌مان از زندان آزاد شوند؟
اتفاقا برخلاف نظر شما به‌نظر می‌رسد خاتمی خیلی هم شجاعانه حرف زده و مقابل سیستم حکومتی و قوه قضائیه داد سخن داده. خاتمی خیلی شجاع است، چون در قلب تهران ایستاده و از کافه‌های پاریس در خیابان شانزلیزه آزادی را فریاد نمی‌زند. امیدوارم از ادبیات خودتان در مورد خودتان نارحت نشوید!

۵ نظر:

  1. برخی از دوستان به آلرژی و حساسیت از خاتمی دچارند .فارغ از ان چه او بگوید ،اینها چاقوهایشان را از قبل برایش تیز کردهاند و منتظرند تا این بنده خدا حرفی بزند تا تمام بغض و کینشان را بر سرش خالی کنند .خلاصه آدمیزاد باید جایی یا کسی را برای تخلیه روانی داشته باش !

    پاسخحذف
  2. خاتمی اگر اینقدر بچه شجاع بود چرا وقتی مجلس یکدست رو در کنارش داشت نتوانست قانون اساسی را اصلاح کنه که الان در شرایطی نباشیم که لازم به مطرح کردن کف خواسته هاش باشد؟ این آدم کش ها (خامنه ای و دار و دسته اش) از اون موقع برنامه ریزی این کودتا و تغییر قانون اساسی را برنامه ریزی کرده بودند. خاتمی نمی تونست موقعی که سر کار بود اون کار رو انجام بده؟

    پاسخحذف
  3. مادامیکه خامنه ای ملعون نمیخواست خاتمی و هیچکس دیگر قادر به کاری نبودند .دیدیم که چه بلاها یی بر سر خودش و مخصوصا دو تا از وزیرانش (نوری و مهاجرانی ) آوردند .مجلس که قدرتی نداشت و ندارد .فقط خاتمی این حسن را داشت تا در فضایی مشابه امروز نباشیم . قتلهای زنجیره ای یادمان نرفته ، خاتمی بود که جلویش ایستاد و از ادامه ان جلوگیری کرد .خاتمی این فرصت را به مردم ایران داد تا ۸ سال از این ۳۲ سال قدری بهتر و متفاوت تر زندگی کنند .این فهمش اینقدر دشواره ؟!

    پاسخحذف
  4. خاتنی مرد اصلاحات است.
    خاتمی ، خیلی مرد هستی

    پاسخحذف
  5. خاتمی در 8 سال ریاست جمهوری متهم بود که چرا شعاراش عملی نشد ، اما هیچ کس این سوال رو از خودش نکرد که با وجود آقا خامنه ای مگه میشه کاری برای این مملکت کرد؟

    پاسخحذف