۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

سال نو میلادی بر همه "فتنه گران خارج نشین" بالاترین مبارک!

خوب، سال تحویل شد. از ژاپن شروع شده و به امریکا ختم می شود که در همه شان بالاترینی داریم. فرصتی شد تا از همه خارج نشین های بالاترین تشکر کنم که مدت ها در روزشان صرف بالاترین و فعالیت های سبزش می شود. به نظرم بار اصلی بالاترین بر دوش آنهاست که جور کاربران پشت فیلترمانده داخل را می کشند. به ویژه از مهدی یحیی نژاد عزیز تشکرمی کنم که همه سرمایه و عمرش را گذاشته برای بالاترین. من یکی که هیچ یک ازین دو را صرف نکرده ام، شرمنده اش هستم. به مناسبت همین شب قشنگ برفی در امریکا هم ازو خواهش می کنم حساب همه دوستان مان را باز کند که این روزها خیلی لازم شان داریم!

۱ نظر:

  1. sale shoma dalir mardane iranzamin ham (fetnegaran) ham mobarak sali por az mowafagiat wa pirozi dar pisheroye shoma wa mast ma pirozim chon HAMRAHE hamim

    پاسخحذف